Czy dostaliście ankiete samochodową?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maxianpl
    Classic
    • 2010
    • 29

    Czy dostaliście ankiete samochodową?

    robi się kolejny temat o wyższości benzyny nad Dieslem, więc sądzę, że temat się wyczerpał a moderator powinien zareagować ukróceniem tematu
  • baca10
    RS
    • 2009
    • 6225

    #2
    Czy dostaliście ankiete samochodową?

    Witam

    Dzisiaj dostałam ankiete do wypełnienia na temat mojej skody, jako, że mineły dwa lata od zakupu i zostałam losowo wybrana, itp.
    Więc moje pytanie dotyczy, czy ktoś jeszcze dostał coś takiego

    Komentarz

    • ruwado
      RS
      • 2009
      • 14909
      • Octavia IV (NX3)

      #3
      Ja chyba nie miałem ankiety, tylko o ile pamiętam dzwoniła do mnie jakaś miła Pani z mnóstwem pytań. jakieś dwa tygodnie po zakupie i chyba tak po około 2 latach. poza tym było standardowe pisemko z salonu, po roku chyba, z prośbą o ewentualnych uwagach. No i oczywiście podziękowania wybrania właśnie ich
      pozdrawiam - Darek
      ​​

      Komentarz

      • maba8
        Ambiente
        • 2009
        • 168

        #4
        Re: Czy dostaliście ankiete samochodową?

        Zamieszczone przez baca10
        Witam

        Dzisiaj dostałam ankiete do wypełnienia na temat mojej skody, jako, że mineły dwa lata od zakupu i zostałam losowo wybrana, itp.
        Więc moje pytanie dotyczy, czy ktoś jeszcze dostał coś takiego
        ja też nic nie dostałem a mineło mi 2,5 roku, Jedynie co to dostałem
        telefon czy jestem zadowolony z przegladu technicznego który był wykonany w ASO
        i nic wiecej. Więc jesteś faktycznie jedną jedyną wybrana jak na razie.
        pozdrawiam
        P O Z D R A W I A M O2 FL MPI srebrny Mint

        Komentarz

        • Pawel11
          Drive
          • 2010
          • 99

          #5
          Tak, ale po zakupie.

          Ankiety nie wypełniłem, ponieważ formularze były numerowane, czyli w mojej ocenie podważało to deklarację firmy badawczej co do anonimowość ankiety. Po jakimś czasie dostałem ją ponownie i też nie wypełniłem. Ankieta była dość obszerna.

          Komentarz

          • arturozory
            Rider
            • 2010
            • 688

            #6
            Zamieszczone przez Pawel11
            Tak, ale po zakupie.

            Ankiety nie wypełniłem, ponieważ formularze były numerowane, czyli w mojej ocenie podważało to deklarację firmy badawczej co do anonimowość ankiety. Po jakimś czasie dostałem ją ponownie i też nie wypełniłem. Ankieta była dość obszerna.
            postąpiłem tak samo :szeroki_usmiech
            POZDRAWIAM ARTUR

            moja octavka
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48074

            Komentarz

            • baca10
              RS
              • 2009
              • 6225

              #7
              U mnie, też jest dość obszerna, ale ją oleje, bo w większości pytań musze dać 1 w dziesięcio punktowej skali, tylko jedno pytanie by otrzymało 10 punktów, a nawet moge dać ciut więcej :diabelski_usmiech

              Komentarz

              • wojtello
                Classic
                • 2009
                • 22

                #8
                Też dostałem taka ankietę w sumie już drugi raz, numerek był naklejony więc wylądował w koszu, ankietę wypełniłem i odesłałem. Większość punktacji poniżej 5 ale trafiały się też wyższe noty. Generalnie starałem się być obiektywny

                Komentarz

                • juzeksiq
                  Classic
                  • 2011
                  • 19

                  #9
                  do mnie też dzwoniła tylko jakaś kobitka parę tyg po zakupie.

                  Komentarz

                  • vaz
                    Elegance
                    • 2010
                    • 799
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Kilka tygodni po zakupie auta miałem telefon a następnie pocztą dostałem ankietę do wypełnienia.
                    Antyfotoradar Valentine1
                    Harry II Classic+Sirio ML145

                    Komentarz

                    • zak14
                      Rider
                      • 2011
                      • 605
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      To ja załapałem się na full-opcję:
                      a) telefon z pytaniem o zadowolenie zanim jeszcze odebrałem auto
                      b) ankietę od firmy wykonującej badania na rzecz Skody (wcześniej nie wyraziłem zgody na przekazywanie moich danych osobowych podmiotom trzecim – bardzo tego pilnuję)
                      c) telefon po wizycie w ASO w celu wymiany oleju po przejechaniu pierwszych 3 kkm
                      Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                      Komentarz

                      • pandzik
                        RS
                        • 2011
                        • 2254
                        • Seat

                        #12
                        Ja ją dostałem dwukrotnie w odstępie miesiąca. Dziwne.
                        Obie poleciały do kosza.

                        Komentarz

                        • baca10
                          RS
                          • 2009
                          • 6225

                          #13
                          pandzik, moja też, a pytania według mnie durne i sie powtarzały :!:

                          Komentarz

                          • macluke
                            Elegance
                            • 2010
                            • 875

                            #14
                            Zamieszczone przez baca10
                            pandzik, moja też, a pytania według mnie durne i sie powtarzały :!:
                            Pytania nie są 'durne'. Nie układają ich 'debile'.
                            Powtarzanie pytań zmieniając użyte w nich słowa to częsta praktyka, aby sprawdzić, czy klient rzeczywiście tak myśli czy udzielił takiej a nie innej odpowiedzi bez powodu.

                            Komentarz

                            • pandzik
                              RS
                              • 2011
                              • 2254
                              • Seat

                              #15
                              Zamieszczone przez macluke
                              Pytania nie są 'durne'. Nie układają ich 'debile'.
                              Powtarzanie pytań zmieniając użyte w nich słowa to częsta praktyka, aby sprawdzić, czy klient rzeczywiście tak myśli czy udzielił takiej a nie innej odpowiedzi bez powodu.
                              ...aha.

                              Komentarz

                              • baca10
                                RS
                                • 2009
                                • 6225

                                #16
                                Zamieszczone przez macluke
                                Zamieszczone przez baca10
                                pandzik, moja też, a pytania według mnie durne i sie powtarzały :!:
                                Pytania nie są 'durne'. Nie układają ich 'debile'.
                                Powtarzanie pytań zmieniając użyte w nich słowa to częsta praktyka, aby sprawdzić, czy klient rzeczywiście tak myśli czy udzielił takiej a nie innej odpowiedzi bez powodu.
                                dlatego mówie, ze durne, na cała ankiete moge odpowiedziec jednym zdaniem :diabelski_usmiech

                                Komentarz

                                • Zorr
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 2110

                                  #17
                                  a dlaczego wyrzucacie ankiety?
                                  przecież jak ktoś nie wpisze 1 to Skoda nie będzie wiedzieć, że coś jest nie tak. A potem będzie narzekanie na to i tamto ASO.

                                  Skoda sporo płaci za cały system zbierania informacji, więc dajmy jej informacje zwrotną, ku przyszłemu obopólnemu zadowoleniu...
                                  Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                  Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                  Komentarz

                                  • Pawel11
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 99

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Zorr
                                    a dlaczego wyrzucacie ankiety?
                                    O jednym z powodów już pisałem, miałem zastrzeżenia co do anonimowości ankiety formularze były numerowane. Drugi, (jak dobrze pamiętam) część pytań w ankiecie była związana z sytuacja osobistą.

                                    Zamieszczone przez Zorr
                                    przecież jak ktoś nie wpisze 1 to Skoda nie będzie wiedzieć, że coś jest nie tak. A potem będzie narzekanie na to i tamto ASO.

                                    Skoda sporo płaci za cały system zbierania informacji, więc dajmy jej informacje zwrotną, ku przyszłemu obopólnemu zadowoleniu...
                                    Ale ta ankieta nie zawierała pytań o obsługę w ASO, a przede wszystkim o powody zakupu, wcześniejsze samochody, jakość obsługi sprzedaży. W mojej ocenie miała ona na celu zwiększenie sprzedaży a nie poprawę jakość obsługi posprzedażnej w ASO.

                                    Gdyby prowadzone działania miały chociaż namiastkę weryfikacji jakość obsługi, to by było tak jak w Renault gdzie po każdej wizycie w ASO miałem telefon czy jestem zadowolony.

                                    Komentarz

                                    • Zorr
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2110

                                      #19
                                      O jednym z powodów już pisałem, miałem zastrzeżenia co do anonimowości ankiety formularze były numerowane. Drugi, (jak dobrze pamiętam) część pytań w ankiecie była związana z sytuacja osobistą.[/quote]
                                      no i ... przecież to nie wybory,
                                      Nie przypominam sobie jak bardzo osobiste były te pytania osobiste.

                                      Zamieszczone przez Pawel11
                                      Ale ta ankieta nie zawierała pytań o obsługę w ASO, a przede wszystkim o powody zakupu, wcześniejsze samochody, jakość obsługi sprzedaży. W mojej ocenie miała ona na celu zwiększenie sprzedaży a nie poprawę jakość obsługi posprzedażnej w ASO.

                                      Gdyby prowadzone działania miały chociaż namiastkę weryfikacji jakość obsługi, to by było tak jak w Renault gdzie po każdej wizycie w ASO miałem telefon czy jestem zadowolony.
                                      Tak też będzie jak zawitasz do serwisu a po kupnie pytają o obsługę związaną z kupnem-sprzedażą, która też może być dobra albo średnia albo jaka tam chcesz. Np.: o ile dobrze pamiętam było pytanie o możliwość jazdy próbnej, gdzie wprost powiedziałem, że octavi z silnikiem 1.8TSI to nie uraczysz do jazdy próbnej, bo albo Yeti 1.8TSI albo Octavia TDI. Być może dzięki temu następny raz będzie większy wybór.
                                      Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                                      Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                                      Komentarz

                                      • Pawel11
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 99

                                        #20
                                        Zorr, nie rozumiem o co Ci chodzi. Wyraziłem swoje zdanie i odpowiedziałem dlaczego nie wypełniłem ankiety. I w przeciwieństwie do Ciebie nikogo nie przekonuje, że powinien robić tak jak ja. Każdy podejmuje decyzję sam. Jeżeli zaś chodzi o telefony po wizycie w serwisie (byłem 2 razy) to ze Skody jakoś nikt do mnie nie dzwonił.

                                        A tobie, gratuluję wiary, że tego typu ankiety wpływają istotnie na poprawę standardu obsługi. :diabelski_usmiech

                                        Komentarz

                                        • octopus
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 40

                                          #21
                                          Cześć wszystkim,

                                          Toura odebrałem ok. 2 tyg. temu, a wczoraj dzwoniła do mnie osoba z pytaniem o zadowolenie z obsługi. Z początku rozmowy zrozumiałem, że nie był to telefon od Skody tylko jakiejś innej firmy.

                                          Nie miałem czasu rozmawiać, więc szybko skończyłem rozmowę, ale potem zacząłem się zastanawiać komu Skoda przekazuje moje dane i w którym miejscu wyraziłem na to zgodę.
                                          Macie jakiś pomysł czy może pamiętacie czy przy podpisywaniu dokumentów była jakaś uwaga o dysponowaniu danymi?

                                          Komentarz

                                          • pandzik
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 2254
                                            • Seat

                                            #22
                                            octopus, To pewnikiem z salonu gdzie kupowałeś dzwonili.

                                            Komentarz

                                            • Pawel11
                                              Drive
                                              • 2010
                                              • 99

                                              #23
                                              octopus, o ile dobrze pamiętam, to ja wyrażałem zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych wyłącznie na rzecz Skody i do celów związanych z "użytkowaniem samochodu" np. informowania o akcjach serwisowych. Na pewno nie wyrażałem zgody na sprzedaż danych i wykorzystywanie w celach marketingowych, bo tego pilnuję.

                                              Komentarz

                                              • octopus
                                                Drive
                                                • 2011
                                                • 40

                                                #24
                                                No nic, wyjaśnię w salonie (mam nadzieję) kto do mnie dzwonił i skąd miał dane

                                                Komentarz

                                                • baca10
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 6225

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Pawel11
                                                  octopus, o ile dobrze pamiętam, to ja wyrażałem zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych wyłącznie na rzecz Skody i do celów związanych z "użytkowaniem samochodu" np. informowania o akcjach serwisowych. Na pewno nie wyrażałem zgody na sprzedaż danych i wykorzystywanie w celach marketingowych, bo tego pilnuję.
                                                  No właśnie człowiek zastrzega sobiena ankietę dostałam od jakieś firmy :evil:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...